Studio n-Space oraz Digital Extremes, wydawca Sword Coast Legends™ zapowiedzieli program wczesnego dostępu Head Start, który umożliwi zapoznanie się z nadchodzącą drużynową grą RPG w uniwersum Forgotten Realms jeszcze przed oficjalną premierą. Niecierpliwi fani Sword Coast Legends™ oraz Dungeons & Dragons rozpoczną przygodę z grą już 11. września. Oficjalna premiera odbędzie się natomiast 29. września.

Head Start umożliwi wcześniejszy dostęp w ramach trzech sesji. Pierwsza z nich jest zaplanowana na weekend 11-13. września i będzie zarezerwowana dla członków Design Council, czyli dla grupy graczy, którzy przedpremierowo zamówili jedną z edycji kolekcjonerskich – Limited Edition Collector’s lub Campaign Collector. Kolejna tura odbędzie sie w dniach 18-20. września i będzie otwarta dla wszystkich osób, które złożyły pre-order. Obie z sesji będą skoncentrowane na rozgrywce w trybach Dungeon Master, Campaign Creation i Dungeon Crawl.
Aby nie psuć późniejszej zabawy i nie zdradzać szczegółów fabularnych, pierwsze dwie sesje nie umożliwią gry w trybie Kampanii. Trzecia tura wcześniejszego dostępu do gry rozpocznie się 24. września i potrwa do samej premiery w dniu 29. września i ponownie umożliwi rozgrywkę w trybie Dungeon Master wszystkim korzystającym z zamówień przedpremierowych. W tym samym czasie członkowie Design Council będą już mogli grać w trybie Kampanii. Uprzywilejowany dostęp w ramach programu Head Start będzie możliwy na wszystkich platformach – PC, Mac oraz Linux. W każdej z sesji będą też uczestniczyli przedstawiciele n-Space, Digital Extremes i Wizards of the Coast.
Co ważne, dostęp do wcześniejszej rozgrywki nie będzie przyznawany automatycznie. Aby móc skorzystać z programu Head Start, należy zarejestrować zakup na swoim koncie w serwisie SwordCoast.com. Wiadomości ze instrukcjami dotyczącymi dostępu zostaną wysłane na adresy e-mail skojarzone z kontem już 11. września.
Gra Sword Coast Legends jest obecnie dostępna w zamówieniach przedpremierowych na Steam i PlayStation Store w cenie $34,99.
Źródło: Newsletter Digital Extremes
Skomentuj przez Disqus
Skomentuj przez Facebooka